torsdag 29 oktober 2009

torsdag

Mkt har hänt idag allt utom PLUGG som måste göras !
Vaknade halv 10 sen drog jag och pappa till sportringen och inhandlade ett par nya inneskor, skjorts, tränings t-shirt och strumpor 1000kr och klubben betalar (Y) Iloveit! Sen drog vi till örebro , jag mamma och mormor och sara . Vi först till mig och satt upp hatt hylla , sko hyllor , gardiner och så sen till marieberg ikea och åt mat sen shoppa jag massor ! En spegel och en stol och ja massor!

Vidare in till köpcentrum, där inhandlade jag en blus och leggings tills imorgon :)

när vi åker mitt i centrala örebro ringer mammas mobil och de är från ICA SUPERMARKET , då har hon chansat rätt för hur mycket kundvagnen kunde kosta :D
Hon gissa 1898 men de var 1896 så hon VANN HELA VAGNEN :D HAHA bra jobbat !
massa gott här hemma . intebra ;P

min kropp vill inte som jag vill hjälp .

nej ha de : )

1 kommentar:

Marjo sa...

Var d i hallsta? Jag gissade också på den, men inte alls för så mycket.. :)

Read all of it