torsdag 8 oktober 2009

torsdag

Jadå , nu är det torsdag och lite har hänt.
Problem med internet + tv ! blir tokig. Måste skaffa boxer sedan internet slår av och på !
I tisdags tog jag mig i kragen och skulle åka till birgitta skolan där det skulle vara innebandy träning så lisa fick guida mig dit och efter massa om och men så kom jag dit och då var det match mellan kfum tror jag och ösk och kan ju säga att ösk är grymma! men kfum stressade på bra. så ingen träning då !
Så ska försöka mig på att hitta till almby skolan idag och träna lite innebandy med dom döva :)

Igår så drog jag hem till mamma o pappa och hämta saker som jag behövde sen kolla ja på hockey med cassa men drog hem efter halva matchen för jag var så himla trött och helt ofokuserad i överhuvudtaget . shit :/ så åkte till mamma och sov ! kolla greys först förstås .

idag är de torsdag och det rullade på för jäkla bra i skolan idag , gick igenom teckenlistor på datorn och nästan så kan jag hela a och b listan :) nöjd !

imorgon är det fredag då köper jag mig en boxer och något att ha på mig på lördag :) sen blir det mys pys med stina . Ska även laga lasagne hade ja tänkt ! mums ! första gången också ! :P spännande..

lördag ; LINN FYLLER 20 BAST ! jag fyller äntligen systemålder så kalas för släkt på dagen sen för tjejerna på kvällen :)

söndag ; LUGNT , ska inte röra mig ur fläcken !



japp , huvudvärk så ska slå på en film och sova en timme : )

Inga kommentarer:

Read all of it