onsdag 21 oktober 2009

OOONSDAG

Var i skolan och hade bara röst och tal vård idag , riktigt jobbig lektion.
sen drog jag och stina ut till marieberg och shoppade loss lite :) eller JAG shoppade loss lite, åt även där i hångelbåsena . hihi !
Sen skulle vi åka hem till mig och skruva ihop och upp sakerna i hallen , MEN inte fan står ikea med några skruvar att sätta upp det med , NEJ ! SÅÅÅÅ DÅÅÅLIGT , jag vart så arg !! SÅ nu måste jag köpa skruvar också , kunde dom inte bara skrivit det !!

Sen drog vi till stina , sen vart det greeys !

nej sova nu , men en toppen dag imorgon med tsp hela dagen i skolan sen slutar vid2 , kan inte bli bättre ,sen ska jag och stina trääääna och sooola sen blir det åter träning alltså INNEBANDY träning :) Skoj !!!!

Sen kommer helgen som är fullsatt :) yeayyy !


ha det bra folks så keep in touch..

Inga kommentarer:

Read all of it