onsdag 14 oktober 2009

Onsdag


Var och tränade igår , innebandy ! Var riktigt kul :) Även fast vi var 5 st så var det kul , hopppas fler kommer imorgon så vi kan träna inför min första match på SÖNDAG ! Då måste ni bege er till birgitta hallen kl 15.00 :)

Idag är det onsdag om jag inte tappat dagarna helt :P Men idag var det först tsp lektion :) den var rikigt rolig , fick ut massor ! Sedan var det lunch och bok cafe!:) bok cafe innebär att vår lärare i svenska har reserverat ett bort på ett cafe sedan fikar vi och även har vi läst olika böcker som vi berättar om :) Rikigt kul faktiskt..

nu är jag hemma och funderar på vad jag ska göra , vill ju träääna idag igen men det går ju inte :(:P skulle gärna börja fotboll här också men inte riktigt säsong, och ut och springa här på norr är inte populärt , vet ju aldrig vad som lurar i buskarna :/ Gym är ju tyvärr inte min starka sida ! men imorgon är det träning IGEN :D

slänger upp en bild på en person jag saknar väldigt mycket!

Inga kommentarer:

Read all of it