torsdag 1 oktober 2009

onsdag , torsdag, fredag , lördag , söndag


Igår så vart det skola , vi hade tsp i stort sett hela dagen. lite segt med modul som jag sagt förut. men i slutet av dagen hade vi lektioner av fast tsp med anita och marika, sementiska verb tror ja de hette sen lite spel körde vi :) kul! jag och malin hade iallefall skit kul :D haha vad vi skratta..
efter det åkte jag och stina hem till henne och efter ett bra tag kom vi på vilken mat vi skulle laga och de vart pannkaka , när kl var 5 i halv 7 vart de panik , stina stekte fortfarande pannkakor och vi skulle vara på teatern kvart i 7 :O skynda skynda , men vi hann gott och väl :D
kl 7 började teatern " i skuggan av san siro" den var ruskigt bra. handlade ex om en kille som gått in i väggen efter en fotbolls karriär om jag ska förklara på lätt svenska. riktigt snygg var han också som spelade martin i teatern!

efteråt gick vi hem och sov bara för vi hade ingen sov morgon idag torsdag som vi brukar, utan vi hade PO samtal och han PO är en psykolog och dem samtalen är riktigt bra att ha. tiden gick fort sen så vart det frukost och stina och jag hade med oss massa frukost till skolan , ägg och allt . mums! Sen tog jag steget att berätta för anita och sofia om hur jag känner med modul och vissa uppgifter och dom tog mig till sidan och gick igenom extra uppgifter som var riktigt skönt . Jag är inte riktigt vän med den där dsb , kanske ska jobba på självkänsla ?
Sen var det slut på dagen , jo glömde teatern i dag i skolan som niclas , dennis , josefina och natta gjorde . Riktigt riktigt bra var den :D rolig :D

Tågstationen nästa och tog tåget hem sen kom pappa och hämta mig , nu sitter jag här vid älskade datorn och suttit här ett BRA tag ! ska ta och plocka ihop hela mitt rum också snart ikväll :)

Imorgon är det fredag och vi är "lediga" eller alla andra skulle hem och inte på halva friluftsdagen så jag orkade inte palla rumpan dit jag heller utan kunde övertala mammsen om att ta komptim så vi kunde flytta imorgon:D
Så imorgon kl 2 har vi beställt bussen för att köra alla mina saker till örebro och ställa i ordning men kommer inte riktigt flytta in där förrän söndag .
På fredag kväll blir det mysa så mkt det går med frida som sviker oss och drar till london i hela 7 veckor den jäkeln ! :( HA SÅ KUL VÄNNNEN! eftersom jag jobbar HELA lördagen så blir det nyktert , men får se hur länge man stannar :)

Lördagen är det jobb 9-19,30 på tummen , saknat stället.. Läääängesen jag var där :)
men men skönt iaf att få komma undan allt och åter till jobbet och se hur det står till :)

Nej om man kanske ska ta tag i mitt rum som ser ut som ett bombnedslag ?
HJÄÄÄLP !

Inga kommentarer:

Read all of it