fredag 16 oktober 2009

fredag

Känns inte som fredag !

Aja , drog igång en maskin innan skolan sen hade jag mentor samtal , men sades bara att det var att fortsätta såhär ..
drog en ganska kort tränings runda med stina , jag tränade endast i 40min högst! Jag är helt konstig i kroppen och mår jätte illa :/ Vad händer med kroppen ? :O

Så nu ligger jag på soffan och väntar på min andra maskin som ska stanna och så jag får hänga den tvätten sen somna skönt på soffan ..

Sara har myskväll ikväll men jag tar en myskväll hos mig själv med tacos och idol , som sagt , är inte alls kry :O

imorgon då , vad händer ? inte ett jota , blire inget för klassen för jag själv kan inte dricka för jag har match på söndag .

och söndag ; MATCH 15.00 birgitta hallen , BETHERE

Pusssspåskinkan vänner

Inga kommentarer:

Read all of it