fredag 9 oktober 2009

Fredag

Då gjordes detta ;

Vi hade ämnes diskussioner i skolan med lärare och elever det var väldigt bra och nyttigt ! Massa olika saker kom upp ! Avstämning bland annat , bara ta sitt pick pack och dra sen ? SCARY ! ( känner mig träffad ibland )

Sen drog jag och stinis till ikea sedan till marieberg centrum och åt nacotallrik , gott och mättande , sen hamnade vi hos stina där jag spöade skiten av henne i guitar hero då hon spelar på easy och jag på hard ;) Mohaha!
Isabella och hennes man arthur kom över med mina tårtor , TACK BÄSTE DU ! (bilder kommer så småning om) sen åkte vi och åt gul mås sedan drog vi till birgitta hallen och kollade på mitt nya lag när dom spelade , spelade mot hovsta och vilken match ! såå himla spännande , dom är helt otroliga ! så kul att se kämpar glädje :) Vann med 10-9 efter att göra mål i slut perioden ! oj vilken spänning !

Nu blir det superhjältarna + sova , BIG DAY TOMORROW! :)

Inga kommentarer:

Read all of it