torsdag 24 september 2009

torsdag

skola först .
började med att öva inför teatern imorgon , alfons åberg . Only mith teckensprak! :)
sen vart de modul lektioner , bara! så tråkigt och svårt inte alls min grej. Det värsta är att spela in berättelse och analysera med lärare . hemskt.
sen drog jag och stina och tränade på gustavsvik drog till med en solning efter också. Har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde idag åt när stina skulle göra magträning . HAHAH!
Jag mår verkligen inte bra nu efter att ha varit i klorlukt så länge. mår skit! :O
kom hem vid kl 5 och fort käka och duscha sen vidare till cassa :)
Hon hade ljus party , så beställde värmeljus i fransk vanilj , ville ha kokos men får bli nästa gång ;) hahah..

nu har jag lagt ihop allting tills imorgon och städat undan och jag mår så dåligt i kroppen .. :/

men men , imorgon blir de marieberg efter skolan + att HÄMTA MINA GLASÖGON , Jaa! jag kommer att kunna SE !!

nej , nu orkar jag inte mer ! längtar till lördag då de blir mat , bowling och krog med bästa tjejerna :)

tråkigt att du frida drar iväg till london :( okey , jag sviker till örebro , men jag behöver föritusan inte ta flyget för att kunna träffas ;) hah! Sen blir de så att ja tar flyget över helgen till dig ;)

GODNATT nu .. kändisdjungel.

Inga kommentarer:

Read all of it