fredag 18 september 2009

Stinis fredag


Idag är det fredag jihoo !
Har först varit i skolan och jobbat på vår alfons berättelse som vi ska redovisa på fredag. sen drog jag och stina till sara och kollade på ett boord, får se hur det blir :) Efter det drog vi en sväng på stan så nu har jag koll på synen och får mina nya glasses nästa vecka och fy vad skönt det ska bli :)
Shoppade till även lite granna , lite god dricka , mat :)
Sen när vi kom hem vart det powernap bådas slocknade ganska fort :P
så nu har vi plockat i hop en sallad för 2 men det ser ut att det är för 100 ! :D haaha , bild kommer senare!
sen har vi lite vitlöksbröd till ,MUMS! och på tvn har vi IDOL!

Nej efter idol , mannekäng:D

köpte min älskade blus idag ! undrar hur länge den kommer var vit ?

Ring stina om det är något för min mobil är död !! :(

Read all of it