onsdag 16 september 2009

Onsdag

Idag är det onsdag men känns som torsdag och dagen ser inge speciell ut , frågan är om jag ska på hockey eller inte ? jag tror jag läser ist!

Igår sov jag hos stina vännen. Jag skulle åkt på innebandy och spelat med dom döva men vart inte så. Vi bestämde att vi tar de nästa vecka :) Så vi myste med tacos och kollade på idol .:)

Imorgon är det frilluftsdag och tema dag så imorgon bitti ska vi i vår klass några mötas upp på grann lokalen gustavsvik och bada äventyrsbadet ! ( lyx att vi behöver bara betala 60kr) sen åter till lektion kl 1 för att få friskvård ex , läran om mat och hur man äter . SUPER KUL !
Efter skolan ska jag kolla på lägenhet , blir det flytt snart? :D
(hoppas den är super fin)

sen på fredag har vi bara sköna lektioner det innebär teckenspråk hela dagen! :)
När vi slutat så blir det träna kanske med stina sen ska jag KOLLA SYNEN ! glasögon nästa! har hitta världs snygga rosa glasögon ,jag är förälskad! men vågar nog inte ha dom , passar ju inte till ex till min röda lilla pärla :( ;)

helgen ;

fredag ; Sover hos stina det innebär mys faktor 10 !

Lördag ; Dövas dag 12-14.30 sedan fort som FAN till Alexandra för att fixa lite innan vi bli hämtade , vad vi gör är hemlis ;)

söndag ; sköndag :)

UNDERBART

Inga kommentarer:

Read all of it