fredag 25 september 2009

jag kan se !

Idag så kom jag till skolan och trodde vi bara skulle ha teater , icke sa nicke , vart prov på a listan + orala komponenter ! hur gick det ? det är en fråga jag inte svarar på just nu. sen vart de teater och var nervös jag va :/ hmm . inte likt mig. men men alfons farmor var jag och fan vad ful jag var! :P niclas , tog du kort? :)
sen vart det förklara en bild och måla :P KUL!
efteråt åkte jag ,nathalie och stina .. mysigt värre och hur många saker som helst ville jag haaa !! sen åkte ja heeem eller direkt till v-ås hämta brorsan sen till expert och köpte en ROSA mobil . loveit! men vissa nummer är borta, så alla som gett sitt nummer till mig nyligen , ge mig ditt igen !

hämtade glasögonen idag , yeah jag kan se :D hahah! mycket skönt.

imorgon är det match på ekliden kl 11.00 sen kolla innebandy match kl 3 sen till frida i stan om hon godkänner att jag kommer dit då ;D haha , sen vidare på mat.

snart fyller jag år , har skrivit önske lista :)

PÅ MÅNDAG SKRIVER JAG KONTRAKT TILL LÄGENHETEN I ÖREBRO ! jiippiiiii

Inga kommentarer:

Read all of it