fredag 28 augusti 2009

Wohow

Idag var det en skoj dag , läste av tecken språk och så olika saker.
rätt kul att komma igång nu.
Sen slutar vi ju 11.40 på fredgar så idag tog vi näästan alla lunch på la baguett och jag och malin delade på en kyckling curry , mums mkt gott!!
Sen drog alla hem typ och jag å stina vart kvar och gick i affärer :)
Tog även en fika på waynes och satt där ett bra tag :) mys!

kom hem och lämnade nyckel så nu är äger jag ingen lägenhet längre!
MEN snart en i örebro hoppas jag ;P

sen stan med syrran i NYA BILEN , jihooo fick den idag ., min röda pärla<3

kolla kusins match sen hämta kavaj hos annapanna..

imorgon gör jag ingenting , är det uppehååll = SPRINGA

nej , GODNATT , trött efter en skol vecka men nöjd är jag för vilken KLASS vihar!

Inga kommentarer:

Read all of it