måndag 24 augusti 2009

SKOL START

Oj , trodde aldrig jag skulle få sägat men nu är jag i skolbänken igen!
Första dagen och jag KÖR FEL på vägen dit åter IGEN !
hahaha , isabella kan inte göra annat än att skratta åt mig ;)
Jag står utanför varberga centrum och då kommer isa och hennes pappa och hämtar upp mig så jag får köra efter dom till skolan .THANKS god! Sen när vi kommer dit är det stor samling på "torget" :) vi är sammanlagt 101 som är på hela skolan . Stor va?
Efter det samlades vi i vårt hem klass rum och gick igenom allt .Skönt att massa från den dagen tidigare kom in :) Så känner nästan igen alla.. :)
Vi gick igenom schema och lite lektioner hur det ligger till och även rund visning.
Vi kommer att filma våra redovisningar och massa filmer på en själv :O hatar att kolla på sig själv i video :P
När det vart lunch så gick typ hela skolan till DONKEN som ligger 2 min från skolan . INTE BRA DÄR... kommer vara tjocka hela bunten !
Tur att vi kommer få GRATIS GYMKORT och BADKORT PÅ NAUTILUS PÅ GUSTAVSIK:D
Sen kommer vi tillbaka efter lunchen och då kom en annan lärare in ist för våra mentorer. hon skulle ha oss i psykologi och samhäll . Psykologi är helt okej men inte samhäll :P
imorgon går vi på schema.. Vi har typ 8st lektioner med teckenspråk i veckan :P mest skönt och lyx.

På onsdag kl 8.30 går bussen till finnåker ! :D
jag , isa och stina i ett och samma rum , hur ska detta sluta ?
Kanske nakna med kuddkrig? hahahhahahhahha (ingen fattar skämtet)

Nej , sura nu för filmtime med goa vänner.

FÖR JAG SKA UPP kl 5 IMORGON för att kunna komma till skolan !! :O

PUSS , Jag bara gillar skolan !

Inga kommentarer:

Read all of it