lördag 15 augusti 2009

Örnsköldsvik

Är en stad jag ska sluta mitt liv i , hoppas jag !
jag bara älskar allt där.
Var där 8-13 aug och det var bara toppen, komma bort här hemmifrån ett tag.
Helt underbart.
Nu är det endast 2 jobbar dagar kvar , söndag och onsdag sen är det finito!

Ska bli så skönt att starta skolan! Fick hem brev om vad som kommer hända och vi ska till finnåker 26-27 och sova kvar! Oh jises vad spännande ! Vad kommer hända? :)

Hoppas skolan verkligen är något för mig så jag får söka en bostad i örebro !

Idag är det lördag och jag jobbar delad tur, 8-12 15-21.30 . Mellan där som nu ska jag till mitt andra jobb och säga hejdå och hämta mina tofflor :( men men!

sen efter jag slutat beger jag mig till PIA POKKINEN SOM FYLLER ÅR ! grattis <3
hon har fest , men jobbar imorogn också så blev inte alkohoool :(

nej , handla nu ..


LIVET LEKER PÅ SÅ BRAA!

Inga kommentarer:

Read all of it