torsdag 20 augusti 2009

mormor och morfar är BÄST !

Igår så jobbade jag sista dagen , kommer sakna stället!
När jag kommer hem sover jag en stund sedan till sura.
Handlade yógurt på willys för vi har inte den här i hallsta :Pahah..
Drog förbi mormor också och vi kollade på bilen jag vill ha, lr ha sett.
så hon ringde på den och vi ska kolla på den på fredag.
sen hjälpte jag henne med alla hennes bilder på datorn även hitta massa på mig som hon ska skicka över , bla. student.
var kvar i 5 tim där , och kom hem vid 9! Så mys.

torsdag (idag) ; Ska köpa en kalender idag, sen ska jag och cassandra babe ta en lång promenad idag när hon slutat jobba ! hoppas jag får bilen så jag kan åka dit , inge kul att gå i hallsta:O
Sen är det fotbolls träning ikväll.. lång vänte tid tills den .

Fredag (imorgon) ; jag och morfar ska åka runt till olika bilfirmor och kolla på bil:) inkls, den jag kolla på...

nej , ska nog ner på bokhandeln nu .

Inga kommentarer:

Read all of it