onsdag 29 juli 2009

vilken kväll :)

Slutade jobba 21.30 sen tog jag bilen till sura och bastade med grabbarna hos johan :) väldigt trevligt!
Sen när vi bastat klart drog vi oss till anna och kollade film , vart troll in central park . HAHAH , BARNFILM gammal vhs film .. king !
När vi kollat klart den så drog vi hemmåt . Mysss!
Såg vildsvin , 2rävar , 3 harar på hela vägen hem :O:P
+ massa jävla mygg ! URS , mytggbett har jag också..

idag vet jag inte vad som händer ..
hade tänkt hjälpa anna att måla men får ingen bil så det sket sig.
dom ska till tidö och kolla leksaksmuseumet , TRÅKIGT !

Idag sticker grabbarna på roadtrip iaf , tråkiga dom är ! :(

vafan ska jag ha på mig idag ???? :O :P

nej , nu skiter jag i det här ..

"falukorv is tha shit" hahaha

Inga kommentarer:

Read all of it