torsdag 23 juli 2009

Snart snart

nästan så är allting ute ur lägenheten så vi ska städa !
och jag är ur nöjd eller ganska nöjd med rummet hos mamma och pappa , MYS!

Nu letar jag lite lägenheter i örebro och hittar massa jag gillar men massor som sökt dom också , men avvaktar fortfarande har ju lixom boat in mig hos isa har vi bestämt dom första veckorna sen blir vi sambos hoppas ja :D sweeet !
Sitter även och ska söka bidrag och lån och bostadsbidrrag och aa fan ta mig för det där :P så jävla mycket papper och massa , GAAAAAH !

idag har jag jobbat dag och vi har bara stor städat hela dagen och rensat sen åkt och handlat, jag fick köra bussen , så jäävla kul!
sen vart aa hela dagen vart kaoos och knas och kul :)
sen när man kommer hem är mormor här och ska hjälpa mamma och städa , pappa har birthday imorgon , så då åkte vi även till mig och nu är allt nästan som sagt klart tack vare mormor (L) sen nu har jag packa upp de mesta och städat rummet och hjälp mamma , så fan fullt upp hela dagen ..
TUR ATT MAN ÄR LEDIG IMORGON !!

Imorgon är det grattis pappa och massa kommer på fika , sen är det stefan och krister på tv på kvällen så mormor och dom stannar nog kvar och ser de och extra roligt när man är fler och skrattar , så jävla king !:)

sen jobbar man lördag söndag och jag klagar inte på mina tider :)

men jag måste få massage , jag har så ont på ett ställe på ryggen och nacken , DÖR!


Nej , sängen nu till film , ååh älska livet just nu !

Inga kommentarer:

Read all of it