söndag 5 juli 2009

" La Tourista Linn In Estockholmo "





Fredag : drog in till PP med tilda och johan och lille zeke :) helt underbart skönt och kul var det. Hundtricket funkade inte för mig iaf , hah! ;)
Skjutsade hem kuss med vänner i det förbannade regnvädret , läskigt !

Lördag : sov till 12 sedan en snabb sväng till stan fram och tillbaka sen sov jag någon timme hos mammsen och pappsen. Drog vidare till mig där jag fixade mig inför mickes och frasses fest jag skulle på en snabbis och fick sedan ryck att åka till stockholm så vid 22.00 så skjutsade jag malin och marie till stan och sedan drog jag till sthlm och var väl framme vid sumpan och sara vid halv 12 på natta och mycket trevlig kväll och somnade vid kanske 3 på natta ..

Söndag : vaknade vid 10 sedan hör jag saris springa runt där hemma . hihi .. var inge bad väder så vi tog tunneln till stor staan och shoppa lite och la turistaaa runt , mysigt ! hoppas på en ännu hel dag senare på sommaren!
vid kvart i 3 åkte vi mot arlanda och hämta mormor och morfar sedan skjutsade vi tillbaka saris hem sedan for vi hemmåt, stannad och åt på hummelsta och köpte goooodis såklart. mums mums..

nu är man hemma och helt slut och har en veckas arbete framför sig , på lördag är det parken zoo med jobbet som gäller. jihoo ..

nej nej , nu måste jag kolla på tv och somnar gör jag nog och klockan är typ 9 , oj oj :PMen men , sen bara skit skit på tv. .

Toppen helg! <3

Inga kommentarer:

Read all of it