onsdag 15 juli 2009

Jahaja

Då är allt som gott uppsagt från lägenheten och jag börjar packa saker därifrån så att jag har allt på plats hos mammsen och pappsen när skolan och semesterna har upphört så man slipper hålla på då , så får stå och betala hyran iaf ! men men , bäst så , hoppas verkligen någon vill ha min söta etta!
Så har fått in min tv box och min dator hos mamma och pappa , Thanks nicke för hjälpen till att hitta koden :D ha ha !smart ass..
är också sjuk igen , så pappa ringer doktorn imorgon och kollar om jag måste komma igen , får se .. Är ju pigg men något i mig är fel ! aa får se hur de blir !
Ska inskaffa mig en data väska xD och bli data nörd ! ;) Måste ha en när skolan börjar ifall att. kan knappt bärga mig till att börja skolan! men först ser jag fram emot resan till ÖRNSKÖLDSVIK den 8aug. När vi kommer upp blir det träffa MODOS a-lag och få autografer sen kommer pappas kusin spela mot dom , riktigt häftigt ! LÄNGTAR.
Vi som åker upp är , mamma , pappa , jag , sara + kompis sen mormor och morfar:)
Stugan ligger också precis vid havet och aa helt underbart ! Synd att inte min vän fredrik är där just då , men men , inget man kan göra åt.
Efter örnsköldsvik jobbar jag 3 dagar sen är det slut på det ! Då är det en vecka kvar sen börjar allvaret ! sedan fyller man år sen över jul och nyår frågade mormor och morfar om jag ville med 2 veckor utomlands spanien så varför inte ? :) hoppas..
det känns bra nu men en sak fattas i livet men det är något som får komma med tiden :)


Sooo loong :)

Inga kommentarer:

Read all of it