måndag 8 juni 2009

oh yees !

Vilken seg dag på jobbet , men även skratt..

Helgen :

fredag , jobbar till ett sen till limpan och vidare ner på stan och shoppeliloppa sedan ut till hennes mamma då hon fick presenter och lite så :) sen åkte jag till bror och hämtade han och robin skjutsade dom till högberg sen hem . Väntar på att bror ska ringa och ska hämta dom och kl 2 var jag på qvarn och skjutade dom till stan och sedan hämtade jag upp 3 nötter och skjutsa hem dom sen SOVA !

lördag , började 9 och sedan väntade jag på att limpan skulle komma . Vi gjorde oss klara efter att varit helt seega och det tog tid , verkligen tid.:D fint folk kommer sent ;) Kommer till malin där goood mat bjuds på . underbart . sedan gick det löst! Planen var att vi skulle supa limpan under bordet , men jag lyckades supa ner mig själv :P

söndag , det innebär baaakis dag , oh jisses! Match mot skiljebo med ett bakis och sjuka i laget och en avbytare , (Y) = förlust :( tagga vidare till tisdag ..


Veckan ser ut såhär :

Måndag : jobb 7-14.30
Tisdag : Ledig , match på IP kbk kl 19.00 mot västanfors , vlt cupen
Onsdag : jobb 10.30-15.00 greys kl 21.00
Torsdag : jobb 14.30-21.30
Fredag : jobb 06.45-17.30 puust.
Lördag : ingenting
Söndag : MATCH , sista matchen i sk91

that´s it !

letar just nu efter en lägenhet i örebro , hopppas jag hittar en SNART !

Inga kommentarer:

Read all of it