lördag 27 juni 2009

Fredag hände : jobbade till halv 10 åkte sedan in till stan , mötte upp pia och vi kika på melodyclub som var king !! filmade lite åt morfar som älskar dom! sen donken för sedan åka hem och sova..

lördag idag : Börjar 12.00 sedan gå och bada med jobbet och äta glass ..
sen hoppas jag på att jag kan få hinna till promoe kl 21.00 i stan ! vill bara se sommarhiten svennebanan! MIN LÅT! sedan kl 02.00 ca så kommer mormor och morfar och hämtar mig och pia hos henne och vi ska dras med till arlanda för att sedan släppa av dom där och få med oss bilen hem , dom ska nämligen till grekland dom jävlarna , men jag säger inte nej till en BIL en vecka :D:D yes!!

söndag : Sova , soóola och sedan jobba 15-21.30..kommerva paj !

Sen kommer den lediga måndagen jag saknat , ut med båten hela dagen ?? JAAAA hoppas!


nej frukost nu , keep it up

Inga kommentarer:

Read all of it