söndag 10 maj 2009

Sundaay !

Vaknde när johanna ringder vid 10 och hon kom hit och vi skrev packlista !
Massa packandes .. Måste ladda kamera och leta på den först och främst.
nu ligger jag i sängen och kollar på tjockprogram på tv och jag mår ILLA !
inge mer äckel mat nu !!!!!!!
Ska snart ta med mig lite tvätt till mamma och åka och tvätta men ska nog spela lite guitar hero en timme lr 2 först ..
Kl 15.00 har vi samling i kbk , får se om jag får spela , har jju inte betalat medlemsavgiften och jag har inte pengar till det heller .. annars blir det sitta på sidan .
När jag kommer hem ska jag packa ihop lite, städa och sooova ! Börjar 06.30 imorgon sen måste jag in till stan och växla pengar och massa :O JOBBIGT .

Mina fiskar är döda tror jag , dom ligger nere i ett hörn och bara ligger där :O
What should i do ? :/

nej guitar hero nu ..

HA DET BRA FÖR DET SKA JAG HA .!


jag vill bara känna värme , kärlek och ömhet .
det är något jag saknar , riktigt mycket.

Inga kommentarer:

Read all of it