onsdag 8 april 2009

torsdag var dagen idag och den har varit toppen skön än så länge.
jag och jessica hade varsin brud på jobbet idag och när vi kommer till dagcentret lyckan så har dom skrivit lapp till oss att vi får gå till bibblan ! thanks good ! Fick äntligen göra nå än att bara göra tråkiga aktiviteter :) Tog service bussen hem med boendena och det gick super ! snacka om plinga och stanna !:P

Nu är jag hos mamma och skriver en massa och skriver ut grejer, men imorgon får jag INTERNET , mitt käääära internet bara en frys och tvättmaskin kvar xD

Imorgon ska jag upp halv 9 sen och träna kl 9 med pia sen köpa nätverkskabel och fixa datorn och det , ca kl 1 ska jag hit hem och äta påsklunch med family . MUMS
Kvällen blir antagligen med jessica då det bjuder på vivaldi sedan bio kanske ?:)
mysmysmys..

fredag är jag ledig och då blir det inta sura på god lunch hos mormor <3
kvällen är öppen för mys förslag eftersom jag börjar kvart i 7.


JAJEMÄN , snart klar . hoppas hoppas

Inga kommentarer:

Read all of it