måndag 27 april 2009

Idag är det måndag igen och jag tycker nog att helgerna går alldeles för fort.
Jag ska städa undan lite idag och verkligen måste jag FÖRBEREDA mig inför dagen imorgon och jag är så himla nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag ska åka kl 7 imorgon bitti till Örebro helt SJÄLV sen ska jag hitta rätt avsvängning till badet sen till skolan ! Tur att pappa , mamma jag och sara var och kolla på den förra året så jag hittar !
När jag väl kommit dit så får vi se vad som händer och om jag hittar dit jag ska också :/:O:P SÅ NERVÖÖÖÖÖS !
När alllt är slut blir det ringa pia och se vad hon gör i örebro :)
NERVÖS TILL 100%

pappa sa att det var massor som inte fått pengar idag här i hallstahammar :O:O
FAN OCKSÅ , måste springa och kolla om det är sant !!

Jag är ledig idag och skönt!! men sen jobbar jag hela valborg men det hindrar inte mig att ta lr eller 2 :D ;)

det var för bra för att vara sant

Inga kommentarer:

Read all of it