måndag 20 april 2009

Denne helg var helt okey :)
Började fredagen med att gymma ett helt okej pass med johanna :) sen ut och gå promenad med jessica. Sen hem och fixa mig , sedan vidare till madde och grilla och där var det sedan festfestfest .. Helt okej kväll :)
Lördag morgon var SEG SEG SEG ! kollade fotboll kl 1 sen drog jag och pia på samling vid 4 och hade match kl 5 , vi vann med 1-0 :) Sedan var det dusch sen hem och fixa sig för sedan bowling , tacos :) MEST GOTT ! Sen åkte jag nykter till sura med martina och träffade alla goingar :) Trots att jag var nykter hade jag en toppen kväll! :) Så mkt skratt och allt skvaller ! Skjutsade hem trex och kom hem vid 4 på natta /morgen , sov och sen upp halv tio söndag morgon så PIA väckte mig , men bara ta sig upp och kolla på skherr när dom spela match , sen in till maxi och handla godis och vidare till trollebo kl 4 för suraherr hade match :P sen hade jag match med tuna , vann med 3-2 och jag gjorde sista avgörande målet . SKÖNT ! sedan hem till pia och åt mer tacos och vart även kvar över natten så imorse fick jag ingen sov morgon ! GALEN KVINNA ! hon har blivit 40 redan..
Jobbade idag och nu jäklar har vi bestämt masssa aktiviteter på jobbet:)KUL !

Nej , nu är klockan snart halv 12 men är inge trött alls , fan vad kul vi hade på jobbet ikväll , vi satt och grät till face wrapning xD oj oj , tråkigt har man då ;P

men nu ska jag göra nå annat , imorgon är jag ledig och då är det STÄÄÄÄDA! :(

Inga kommentarer:

Read all of it