måndag 2 mars 2009

Måndag åter igen och nu sitter jag på min rast hos mamma och pappa .
Har varit till banken , handlat och fixat en hel del :)
Jobbar kvart i 7-11 sen 15-20 idag . sen typ samma imorgon , suck !
men men :)
sen är de fotbolls träning .

Imorgon ska ja och johanna till gymmet emellan på min rast , jag ska nog dock bara köpa gymkortet sen åka hem och sova någon timme innan ja börjar igen ..

onsdag är jag ledig , skönt ! men sen jobbar jag hela helgen , tidiga mornar ! Gillas oftast men inte nu ...

Igår storstädade jag hemma och lagade maaat:) Duktigt där , vuxenpoäng !

på lördag har vi match hemma , vinst lr förlust ?


nej , inta soffan för att sova en timme . !



FYFAN VILKET HÄRLIGT LIV JAG HAR JUST NU , och om de knakar så har jag PLAN B ;)

och välkommen malin till hallsta babiie <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Söt blogg du har!

Läs om vår härliga helg på Borås största blogg!

www.arntyochmirry.se

Read all of it