fredag 13 mars 2009

Fredag igen och för mig känns det iallefall som måndag ! Spelar ingen roll vilken dag det är för mig , alla ser likadana ut nästan.
Idag så jobbade jag med jessica på lyckan .. gick super!
Sen drog vi hem sedan vidare till gymmet och jag hade introduktion om maskinerna så nu kan jag det där , eller inte ! men det kommer :) Känns bra att ta tag i det nu.
Sen drog vi lite sol på kroppen också :) trevlans.
Ikväll ska jag all alone sitta hemma och kolla dancing :) Mys!
ska imorgon upp och sola på mammas jobb med malin sen sporthallen och fixa så jag får bara betala 1000kr för ett års gym kort:) Gynnar att jobba ibland ;) tack kommunen! sedan är de samling kl 1 , blir nog sen till den för att hinna allt innan , sedan match i nibblehallen 14.30 ! BE THERE. Efter matchen duscha sen hem till malin sötnos som ska sminka mig och sedan hem till frida och gratta henne :)Världens pressa hon får :P bigbig ..
Söndag blir det att hoppa in och jobba för bulten för han ville kolla hockey , vilken nöt! :) Men ser ut att bli en rolig dag , pizza :)
Jobbar sedan måndag och tisdag efter det är ja ledig 18-19 :) SKÖNT !
Just nu är jag vilsen i mig själv så det är just me myself and my life just nu ! Orkar inte med det sociala livet ..

Ut ur högtalarna : Akon , brandy , metro station, T.I <3


Hoppas du har en trevlig kväll !

Hejsvejs

"juckande hund" haha !

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv;
Spana in Ginas webbplats, därifrån kan man ju beställa kläder! Kanske att den finns :)

Read all of it