torsdag 19 mars 2009

Åh ! Jag bara håller hårt i tummarna för en fart fylld helg i lofsdalen med Anna , david och hans vänner ! Hopppas hoppas , men det är väl min vanliga otur att det inte går att lösa med jobbet , alltid jag som ska ställa upp ! Men inte för att jag gillar att jobba där jag gör , men när man verkligen vill vara ledig:(

Ialllefall är det torsdag idag och det innebär att ja har haft besök av farmor och farfar och lille chippen. coffie break ! sen nu hos mor och far för att sno bilen och åka till biltema och inhandla några saker , obs ! ej bildelar ;) Pia åker med mig , thanks hun ! donken stopp garanterat , är såå sugen ! Sen ska ja höra med joooohanis om hon vill träna ikväll :) Måste bort med rulldegen till sommarn ..


HOPPASHOPPASHOPPAS !

Btw , nästa helg blir det inhandla dator ? :D

Inga kommentarer:

Read all of it