lördag 7 februari 2009

Helg

Nu är det ännu en helg och det är lördag idag..

Har kommit in i lägenheten rejält nu och jag inväntar min nästa lön för att kunna köpa min älskade dator :) vet vilken jag vill ha nu , hoppas jag !

det är mycket som händer just nu men börjar med förra helgens äventyr :
Jag , anna och anna bestämmer oss för att dra upp och supa till och åka skoter i lofsdalen och vi tar bilen ochfar iväg runt 5 på eftermiddagen , det rullar på bra tills bilen tappar fäste och vi åker sidled över till andra sidan och åter igen till nästa sida sedan slår vi i bak och snurrar , ja hur mycket vet jag inte :/ men när man öppnade ögonen så var det bara snö ovanför bilen så vitt var det ända vi såg , men TUR TUR TUR så var det inte så illa utan med lite putt så kunde vi fortsätta och jag var livrädd .!
Vi kommer till stugan ganska så sent och vi lägger oss .. Lördagen bestod av längdåkning till solgropen och jag är verkligen KASS på att åka längd .. När vi skulle tillbaka så lurade anna på mig och anna en annan väg medans hon tog bilen hem , vi åkte vilse helt enkelt och vi ringde anna som fick komma och hämta oss med bilen :P haha , " Anna det här ska du få fan för " satt vi och sa . . haha .! smått kul .. När vi kommit hem till stugan efter om och men så tog vi skotern och åkte till våffelstugan och åt våffla , 3 tjejer på en skoter ! lyckat .. Annas skoter var på lagning så så fick det bli .. När vi sitter där och vi var typ dom ända på fiket så kommer en efter en skoter och det visade ju sig vara killar som sagt , mest pinsamt när vi skulle åka därifrån , 3 stycken på en skoter . haha ! Anna säger : Vi får förklara på trapper sen ikväll" Vi åker iväg med tomat färg i ansiktet och senare följer dom efter oss .. Men vi svängde av till oss .. Vi förberedde oss för FEST och trapper .. Och vi var taggade till tusen .. Vid kl 9 tog vi pulkan och åkte ner till trapper och det var en jäääävla bit att gå :P Vi åt lite pizza sedan drog skoter fästen igång .. Och självklart kom grabbarna :) LYCKAD KVÄLL !
anna drog med sig skidläraren hem stackarn :P ingen rolig bit att gå ..

Söndag drog vi ut med skotern igen och åkte till gäststugan mitt uppe på allting , och jo vi såg RENAR , massssor ! Häftigt .. vi kommer hem till stugan och där tillbringar vi hela kvällen med bara segar . mys var det också ...
Måndag åkte vi hem och ja !
Lyckad helg :)

Hela veckan fick bli jobb och vila , efter att vara helt slut .. Ikväll är det lördag igen och jag jobbar till halv 10 sedan hem till madde för att ta en eller flera cider , även får jag mans besök idag :) och jag är mest nervös..

Imorgon är det match , och fan tagga !

Paramore - Pressure
Paramore - Here we go again
Metro Station - Seventeen forever

och jo , har klippt av mig håret ! PEACE

Inga kommentarer:

Read all of it