onsdag 21 januari 2009

Outsch , vilken träningsvärk ja har i min vänstra arm , det som är pinsamt är att jag bara höll i en färgburk medans jag målade min garderob :S pinsamt .. Dags att börja träna dom kanske .

kl är tjugo i 2 och jag vaknade vid kvart över 1 , måste göra nå åt mitt liv, kan inte hålla på såhär varje gång jag är ledig.

Ska iaf gå hem till mig snart och plocka lite med en MASSA kläder som jag kan spy på , vill vinna massor av pengar så jag bara kunde slänga att skit .

Kl 6 har jag iaf innebandy träning och jag är sugen på att springa lite idag så hoppas fan på att det kommer så vi kan lira idag , efter innebandyn kl halv 8 är det att åka fort som tusan till kantzowska för att träna fotboll ..

om bara drömmarna kunde gå i uppfyllelse <3


From idag så ska ja försöka bo hos mig , har inte riktigt blivit så nu när det inte är klart men nu är det ju halvt klart så :) Vill fortfarande inte lämna min underbara 180 säng :( urs


du är ju för fan bara för barnslig

Inga kommentarer:

Read all of it