måndag 19 januari 2009

Outch vilken träning :)

Innebandyn vart inställt OTIPPAT ! men iaf , skönt att det är slut på den iaf snart .. Nytt lag?
men vid halv 10 var det ju fotbolls träning och jag var inte taggat ett dugg men vilken träning :) allt flöt på men 2 bästa : frida i min rygg jag lägger bak bollen och tunnel på henne och springer om henne nästa var att mats kastar lång kast mot mig tar emot den i luften jonglerar lite said kommer i ryggen och jag chippar över bollen över said och springer förbi och MÅL ! :) Perfekt !
Innan träning självklart fick jag med HERO :) Grymt bra spelat broschan , Du och jag i sommar sen ;) drar ner till din syrra en 2-3 veckor .. Kan bli shysst !

Nej nu är klockan tjugo i 12 och jag är fortfarande hyper pigg och eftersom jag sover hos päronen idag så har ja bara 4:an på mitt rum , rätt surt så får väl bli att kolla på den förbaskade seglingen lr vafan de va :P

Förresten , vilken skit väder ! Vart tog det andra fina vädret vägen ? :(


aja , ska väl lägga mig i sängen och kolla på tv .. ska upp imorgon , mamma och jag ska tapetsera klart lägenheten och sen ska jag börja måla i garderoben :) funderade på lite skojigt randigt sådär bara för att ..


Tut Tut

Inga kommentarer:

Read all of it