fredag 23 januari 2009

oj oj fredag igen :) Jobbade till kl 9 sen nu sitter jag hos päronen , kom på att jag har min matchtröja här ..
Kollade på benknäckar gänget nu ikväll , fan vad adam sandler är kanon ! jag bara älskar honom.. Nu drog pappa över på nå skit på tv:n . Inte nå bra iaf ..

Imorgon blir det att först upp kl halv 9 för att hinna läsa vlt sen äta frukost innan samling :) Tackade nej till skjuss så lär ju gå :P Sen blir det hem och fixa sig för världens fest på kvällen :)
Jag och madde ska äntligen skåla ihop , det blir alltför sällan men nej nu jävlar :)
Inflyttningsfest på oxbacken jao :) sen kanske krogen , men NEJ ! är inte ett dugg sugen på utgång .. Så sugigt. men mest längtbart med en kall cider fast men lite fan i det iomed att jag ska köra två dagars nästa helg i LOFSDALEN :D ! men wtf ska ja ha på mig imorgon ? :O PANIK .
NÅ TIPS ? ? ? .

sen söndag blir det jobb och jag fixade byte med en annan vikarie så fy fan vad bra . börjar inte förrän kl 12 ist för 9 ;D Värt för kvällen imorgon hoppas jag :)

men nu gäller det att tagga till innebandy matchen imorgon !!
Vafan , bara viljan slår in i allas skallar i laget så kan vi vinna ! Kämpa glöd kallas det !
Slut med att förlora för jag är fan trött på det !


Och jo , om du tilda läser detta så tänker jag duscha i köping efter matchen .. :)
och JAG sitter fram så att du vet ;) mohaha !

nej fan vad tråkigt jag har , kanske ska fixa fram en ny bild där uppe ;D hihi

Välkommen dejjjaaaaan till the big town hallstahammar ! ;)


Goodnight all folks , ses i dimman imorgon

Inga kommentarer:

Read all of it