fredag 30 januari 2009

Lofsdalen , here we come !

Idag är det dagen vi väntat på efter om och men !
Det är en timme kvar ca tills Anna kommer och hämtar mig , har jag verkligen med mig allt :/
blir panik slagen , måste förbi mig och ta en snabb titt iaf det skulle vara nå ja glömt :P
En lång väntan i bilen väntar framför oss ( Anna, Linn, Anna )
Mycket snöskoter åkning ska de blii ! kanske kanske skidor ;P beror på...
"Lite" alkohol kommer också komma in i bilden ;P
men nog om det , åter kommer hem den 2 feb ! ;) SES DÅ !

Apropå fotbollen är det nog slut för mig så ni vet brudar !
Antingen byter jag eller så slutar jag helt , för gränsen går för långt när ens syster måste vara med när det skiljer 5 år !! Får väl se om beslutet är ändrat när ja kommer hem !
osäkert.

Börjar trivas bra som fän i min lägenhet :) Kan till och med sova längre och ostörd utan att vaknar stup i kvarten ! Toppen .. Nästa vecka ska jag och madde invadera IKEA och köpa en massa saker ! ex , matta , blommor , ljus m.m. pengarna kommer flyyyga iväg , ska även inhandla nya skor och ny outfit inför ullis 20 års fest ! GREAT VAD KUL !
I mars hoppas ja på att alexandra ska ha en som hon lovat mig !! :) Då blire röj i lokal !

Ska även få se om jag bokar utomlands resa i mars , april :) Vill du med ?

När ja sitter och tittar ut nu ser jag världens sötaste hundvalp springa runt i snön , en golden ! Så himla söt den dära !

Ooooppss , tiden rinner iväg , dax för make up och fixning !

Pusscaioo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Menar du att din syster ska börja i vårt damlag som är 94a? Synd att du ska sluta eller byta. :/ Ha så kul i Lofsdalen! :)

UnderbaraUllis sa...

Oooh så du kommer alltså när jag fyller ? :P
Hoppas du har det kul i lofsdalen, å att du inte super för mycke ;)

Read all of it