torsdag 8 januari 2009

i´m in

Nu är jag äntligen inne i lägenheten , har diskat upp all ny porslin och allting in i skåpen och sådär :) Nu ska jag bara börja tapetsera och imorgon får jag svar om hur det blir :) Ska bli så himla skönt att äntligen få komma in !! längtar
Igår jobbade jag till halv 10 sen var det träning på en gång , fotbollen är igång ! Vi tränade till 11 ungefär sen var det hem och sova :) Men underbart att fotbollen är igång och att styrelsen verkligen vill satsa på oss!
Kom och träna om du känner dig bra och motiverad !


Ikväll ska jag påbörja min lilla behandling får se hur det slutar :)

Helgen ser ut nu såhär ,

Fredag : Jobb 7-14.30 sedan stor fix i lägenheten samt hämta t:vn hos mormor tror ja! sen lets dance på teven !

Lördag : Jobb 6.45-15.00 sedan ska jag umgås med agge , pontus och anna på kvällsningen ..

Söndag : LEDIG , vad jag vet nu .. Så blir att ordna upp lägenheten och sen på kvällen bio med anna panna , allt flyter , tror den hette så! :)

ÅH JAG VILL ATT DET SKA VARA KLART NU NU NU NU NU !!

Inga kommentarer:

Read all of it