måndag 19 januari 2009

det var nog mest härligt att sova till kvart i ett i dag .
Ska städa idag och tvätta kanske :P och sen till mig och sedan är de innebandy och fotbolls träning idag , men suget finns inte kvar så får se hur de blir med det..
Hockey låter lockande just nu ..
Modo , har nu förlorat en värdefull spelare och en av mina favoriter .

Nu har jag suttit här typ 3 tim :P ska ta och lira guitar hero nu tror jaaa !

Imorgon blir min lägenhet klaaar :D Bara vänta tills ja kommer hem från lofsdalen då jag ska till ikea och så och köpa dator också :D ja ja ja ja ..

och hur mkt längtar ja till lofsdalen med världens bästa anna ? Jo , SÅÅ HÄÄR MYCKET !
fyfaaan vad kul ! tror att någon jenny skulle följa med också:) SKOJ !


nej , guitar hero väntar .

Hej

Inga kommentarer:

Read all of it