måndag 8 december 2008

helgisch

Helgen så var det ju lunkan cup ! Kunde dock gått bättre för oss för vi är ju bra !
Jag hade otur att i första matchen bli skadad , så typiskt mig ! Därför kunde man inte ge hundra på dom andra matcherna jag valde att vara med ! så himla jävla tråkigt !!

Igår kollade jag på reprisen med Britney from the record , och folket vet nu vad , jag tycker synd om henne ! Hon har varit min favorit , varit borta ett tag , men fortfarande en favorit ! Det vill säga , man vet inte riktigt vad man har förrän man förlorat det och då är det försent så ta vara på tiden man har .

Jag är så himla nervös , vet inte vart jag ska ta vääägen !

Imorse när jag verkligen äntligen får sova ut utan att ställa klockan och allt , så ringer bemaningen , lönekontoret , får en massa sms , det är fel och ÅHHHHH ! gaaalen blir jag på det där ! åh !

nej nu ska jag kollla barbie i en julsaga . haha


xx linn

Inga kommentarer:

Read all of it