tisdag 18 november 2008

Tisdagen gick fort

Vaknade 13.00 och tänkte shit vad sent :P men även bra för då rann dagen iväg lite.. Halv 3 tog jag tåget in till stan och mötte malin , fan vad gött det var att se dig igen! Så vi tar en reva på stan imorgon igen för jag såg en GÖR läcker jacka :) hoppas den finns kvar ! MIN MIN MIN !
Inköpen idag vart : en mysig stickad tröja , en vanlig lila tröja och örhängen och hårklämma :)

Nu sitter ja hemma och väntar på mat och även att klockan ska blir runt 9 så jag kan åka och träna fotboll , ÄNTLIGEN ! :)
21.15-22.30 har vi träning inomhus . MEST sent men jag tycker det är toppen :)

Körlektion imorgon 9.30 puuust vad tidigt.. men sen in till stan och sedan träning , vågar man ens träna innebandy imorgon , vi kommer få löpa skiten av oss ;(


helgen lite snabbt ; fredag blir det jobb , kanske länsis :) få la se..
Sen lördag blir det hem till filip och spela singstar och guitar hero , kanske något gott att smutta på ? (A) Sen söndag är det bara slapp dag ..

En positiv sak idag , Träffade jonna som jag gick med 7-9 och det var hur länge sen som helst jag träffade kvinnan , Så trevligt ! Hon var även med elina :)



men nu blir snabb käk , mackisar och korvaar:P

PÖÖÖÖSSSSAR

Inga kommentarer:

Read all of it