söndag 30 november 2008

Sammanfattning helgen

Oj vilken HELG ! fredagen jobbade jag till kl 9 på kvällen och det var den roligaste kvällen någonsin ! fan vad vi garvade .. " Tjena alla monster diggare" HAHA ! sen åkte jag och jonas och kikade fotboll i v-åshallen ,Thanks .! Vi hade ruskigt kul , eller JAG hade ruskigt kul ! :)
Kom hem vid tjugo i ett och skulle börja jobba kl 7 sen får man samtal mitt i natten , jobbigt att gå upp var de men ändå pigg som en stjärna och ännu en rolig dag på jobbet , så klockren boende ! Gah i love my job justnu ! Jobbade också över igår (lördag) så jobbade 7-18 sen idag så jobbade jag 9-19.30 så idag är jag väldans mööööör i kroppen .. Skönt att man inte jobbar i veckan men det innebär , sola , klippa mig ( ÄNTLIGEN ) , köpa julklappar , pengar rullar som de ska men dom rullar lika mkt ut . Gah.. !

jajemänsan , kolla mooviee ! :*

Inga kommentarer:

Read all of it