onsdag 26 november 2008

Nu är det borta, hela livet är skit,du slog sönder mitt hjärta, bit för bit.Du sa att det inte funkar, men fattar du inte, det är bara för dig mitt hjärta dunkar.Det var ju du och jag, det kan ju inte bara ta slut,snälla, jag gör vad som helst bara det blir som förut.Utan dig har jag ingenting,jag går ju runt omkring som en döing. Sötnos, när jag säger att allt är okej,så ljuger jag, för det enda jag tänker på är dej. Jag vet att du vill att jag ska glömma allt,men utan dej här brevid, så känns allt bara kallt. Tiden med dej kanske inte var perfekt,bara så du vet, att playa tjejer ger dej ingen respekt. Du förstår inte att du var det bästa som hänt mej,o jag lovar att bättra mej, säg hur, snälla säg.Grabben, du måste väl förstå,att jag inte bara kan lämna allt o gå.Jag saknar kärleken, alla minnen med dej,jag tänker hela tiden, tänker du på mej ?

Tack tjejen på en sida som verkligen kunde beskriva hur jag känner !

Inga kommentarer:

Read all of it