tisdag 11 november 2008

Länge sen

Ett tag sen man skrev och mycket händer just nu..

För det första var jag i köping i fredags , lekte med filip och kristin ! Så underbart roligt var det . Alltid min bästis filip ! Kristin , min vän . Äntligen så gjorde vi nå om 2 veckor kan vi ses varje dag ! längtar !

lördagen vart det innebandy match , Wohoow , hörde ni ? VINST 2-0 mot köping. Sen vart de bara vara hemma .

men vafan inte titta bakåt nu kikar vi framåt. =)

Har börjat pluggat och det suger , jag fattar noll ! men måste måste måste.. Sen blire samling för MATCH 20.00 I NIBBLEHALLEN ! inte där , ja då är du kanske hemma; )

Fredag ligger öppen på förslag :D

Lördag jobbar jag 12-20 TACK EMELIE SOM BÖT !

söndag blir det tripp till mariestad och spela match . VINST VINST ska vi ta



nej fy bubblan vad jag är pigg..... GODNATT

Inga kommentarer:

Read all of it