lördag 22 november 2008

fredag och lördag

Igår så jobbade jag 8-15 . Var mys fredag på dagcentret så var helt okej dag att jobba :)
Fika , kikade djungelboken , spelade spel , låg och sov i molnet , åt och lite små gos :)
Var sen på hockey med ida och anna :D camilla och maria var också med på ett hörn :) vi stod vid hejjarklacken och röjde järnet , hahah så jäävla kul ! sen gick vi och köpte chips och så sen drog vi till mig och sjööng och spela guitar hero , vi hann se slutet av idol och jag är SÅ besviken , lilla äckel johan är kvar och jag förstår inte ! orkar inte skriva ut mitt tilltycke nu , men det kommer , JAG LOVAR !
Sen vart de godnatt ..

idag är de lördag och jag tog en promenad runt skantzen vid kl 1 och det var så underbart fint där. Ska ut igen senare med anna ..

kl 5 ska Anna komma förbi och vi tar en promenad och sen ska vi köpa lite gott på ica sen ska hon käka men sen blir de fotboll för fulla muggar på tv:n . mest gosig kväll :)

Imorgon är det INOMHUS träning i kz kl 16.00 är så taggad inför en träning . Så himla kul .. En sak jag satsar på är de då fotboll :)



det är nog slutet för mig !

Aaaaahhhh , sååå nervis redan . GAAAH !


PÖÖÖÖSSS

Inga kommentarer:

Read all of it