fredag 24 oktober 2008

Fredag ännu en gång

Vad gör man idag då ?
Dagen började med iallefall med att jag somnade runt 4 imorse tack vare det där one three hill som gör mig besatt av det. Går verkligen inte att sluta kolla på det. Så himla bra ! Sedan gick jag upp runt halv halv 11 och tog lite frukost sen vid 12 tog jag min dagliga promenad runt skantzen och att jag bara gillar det platsen väldigt mycket. Tog mig 2 mandariner och vatten och slog på one three hill igen , men nu tog säsong 3 slut . Måsste bara ringa anna nu på en gång så ja kanske kan få säsong 4 tills ikväll så jag har nå att göra . För ikväll ska jag endast vara med mig själv om inget verkligen roligt och spännande dyker upp . Har dock lite problem att rätta till.

Imorgon är det a-lagsmatch , äntligen hinner jag med att se en match utan att jobba :@ ! :)
Men före ska jag och ida snuttebubblan och ja äta pirre . MUMS !

Jobbar sedan , sön-fre ledig lörd sen jobb sönd.



du gör mig ledsen !

Inga kommentarer:

Read all of it