tisdag 23 september 2008

most go on

Idag så började dagen med att jobba 7-14 . Var en lugn dag idag , tack och lov !
Sen fick jag ett sms av Jonas vännen så vi drog till stan och fikade , MUMS ! Vi fikade på waynes och det blir nästa fik ställe för mig ! Loveit .
Efter vi fikat klart med mycket prat och så , drog vi vidare till stadium där jag köpte en tröja och provade även overall , vart väldigt besviken när jag kom in dit och hörde en massa saker , så det kommer upp på träningen imorgon !
När jag kom hem efter om och men under resan hem , haha ! Mormor och morfar befann sig hemma hos oss så det blev kebabbiisch som kvällsmat :) Och nu sitter man här och väntar på anna panna som gör om bilder i ph , vi ska ta en promenad ! MYS !
När jag kommer hem så blir det säsong 2 med one three hill ! Fan vad jag älskar den serien , fast det har börjat en ny serie på 5:an , greek , som är AS BRA ! Ny favorit ! MÅSTE SES ..

Imorgon ser man fram emot körlektion och TRÄÄÄNING ! sååå skönt att inte jobba kväll..


En på pekning , JAG ÅKER PÅ SÖÖÖNDAG <3



Godkväll gott folk .

Inga kommentarer:

Read all of it